sobota, 4 stycznia 2014

Informacja !



          Na wstępie chciałabym wam podziękować za bardzo dużo wyświetleń na blogu, jednakże bardzo mi przykro, że nikt nie komentuje. Proszę zostawiajcie po sobie komentarze, nawet te, którymi chcecie mi przekazać, że blog jest beznadziejny, byleby nie były one podobne do ubliżania i niemiłych stwierdzeń. Zależy mi na tym... możecie podawać nawet własne pomysły co do tego fanfiction. Wszystko mile widziane.
Wiem też, że wszystkie posty pojawiały się w bardzo dużych odstępach czasowych, ale jeśli tylko zobaczę  że komuś zależy to na pewno się to zmieni. Możecie dodawać się także do obserwujących. Już niedługo pojawi się następny, drugi rozdział.


                                Przepraszam, że tak długo i dziękuję za poświęcenie chwili swojego czasu na  przeczytanie. ♥
             




2 komentarze:

  1. Ba dum, tss.
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards :). Szczegóły na moim blogu.
    in-the-ennd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, niedawno założyłam tumblr zaczęłam pisać fanfiction i zbieram grono czytelników. Proszę nie traktuj tego jak spam a jak zaproszenie. Zależy mi na tym abyś w wolnej chwili przeczytała, wyraziła opinię? Potrzebuję nie tylko pochwał, ale i krytyki :)
    loumydarling.tumblr.com (menu->twórczość)
    Jeśli masz tumblr naturalnie proszę Cię też o follow :)

    Miłego dnia, Mandy :) x

    OdpowiedzUsuń